Blog Kurarak Nasıl Para Kazanılır? Püf Noktaları!



blogdan nasil para kazanilir 600x333 Blog Kurarak Nasıl Para Kazanılır? Püf Noktaları!
Merhabalar arkadaşlar.
Ben eski bir blog yazarı olarak sizlere bu konumda blog kurarak nasıl para kazanabileceginizi anlatıcam. Öncelikle arkadaşlar ben şahsen bu işe ilk başta para kazanmak için girmemiştim, bu benim için bir hobiydi. Boş zamanlarımda günlük gibi girip yazdıgım bir siteydi sadece. 2,3 Hafta boyunca böyle devam ettikten sonra web sitelerin olaylarını öğrenmeye başladım. Olaylardan kastım nedir?

2,3 Hafta boyunca yazı yazarak geçirdigim eski bir blogumda, daha sonra web site ile ilgili seo, backlink, tasarım, özgünlük gibi kavramlar öğrenmeye başladım. Ben bu işe girerken hiç bir bilgim yoktu yalan yok 2 yıl önce web sitemi açarken hiç bilgim yoktu. Rastgele sitemi açtım yazılar yazmaya başladım. Benim öğrendigim en önemli şey ise ÖZGÜNLÜK her zaman için kendi yazılarınızı yazmalısınız. Sakın ama sakın başka bir yerden kopyala yapıştır yapmamalısınız. Yazımın en başında dedigim gibi seo ayarlarını fark etmiştim ve bunları denemeye başlamıştım. Herkesin yaptıgı SEO’yu yapmak istemiyordum ben açıkcası bir mantık yürütmüştüm “herkes yapıyorsa başarılıysa, ben farklı yaparım tutturabilirsem daha başarılı olurum” demiştim kendi kendime.. Seo ayarlarından daha önceki konumda bahsetmiştim “Yeni bir web site için SEO“  buradan öğrenebilirsiniz..

En başından beri üstüne basa basa söyledigim özgün yazı yazıcaksınız, kesinlikle ve kesinlikle pagerank güncellemesi gelene kadar hiç bir şekilde link çıkışı vermemelisiniz sitenizden. Alexa ayarlarını yapmalısınız, alexa değeriniz ne kadar düşük olur ise o kadar kolay, pahalıya reklam satabilirsiniz bundan emin olun. Şimdi bunları kısa kısa maddeler halinde yazmak istiyorum;
  1. Hiç bir şekilde alıntı yapmadan özgün makale yazacaksınız.
  2. Alexa ayarlarını yapacaksınız, alexa değerinizi elinizden geldiğince düşüreceksiniz.
  3. Sitenizden link çıkışı yapmayacaksınız.
  4. Anahtar kelimenizi düzgün seçmelisiniz. Bir isim ve şahıs üzerine ise kişisel blog, genel bir şekilde ise Güncel Blog olmalıdır.
  5. Büyük forum sitelerinde tanıtım bölümünden blogunuzu tanıtacaksınız, bu şekilde az da olsa hit alabilirsiniz.

Bu anlattıklarımın hepsini yaptıysanız ve güncelleme daha gelmediyse özgün yazı yazmaya devam ediceksiniz. Ne kadar çok yazı o kadar çok alexa düşüşü demektir. Pagerank güncellememiz geldi diyelim ki, websitenizi google beğendi ve sitenize pagerank 4 verdi. Alexa değeriniz (sallıyorum) 500k’ya kadar düştü diyelim. Artık sitenizden reklam satmaya başlayabilirsiniz. Sizlere verebilecegim en büyük tavsiyelerden birisi ise satış yapıldıgını gördügünüzde hemen abartmayın, çok link, reklam, tanıtım yazısı alırsanız 2. güncellemede sitenizden hiç satış yapamazsınız Pagerank değerinizde çok büyük düşüş görürsünüz. Bu yüzden az az satın devamlı satın. Benim tavsiyem sitenize en fazla 3,4 adet görsel reklam almaktır. Bunun için reklam alanlarını siz belirleyebilirsiniz.
Tanıtım yazısı satmak istiyorsanız sizlere en büyük tavsiyem; yayınlayacagınız tanıtım yazısını kendiniz yazın, en başından beri özgünlük özgünlük diye kendimi yırtıyorum burda, tanıtım yazısı konusunda ise düşünün 15-20 siteden tanıtım yazısı almış bir insan sizden tanıtım yazısı almak istiyor ve daha önce tanıtım yazısı aldıgı sitelere verilen yazıyı size paylaşmanız için veriyor.. Ne kadar zararlı tahmin edebiliyor musunuz? Bu resmen yağmurdan kaçarken doluya tutulmak gibi birşey. Yazıyı kendiniz özgün bir şekilde hazırlayın ayrıca yazıyı siz yazdıgınız için + ücret bile alabilirsiniz her türlü sizin yararınıza olur icon smile Blog Kurarak Nasıl Para Kazanılır? Püf Noktaları!
Evet arkadaşlar bu yazımında sonuna geldim olumlu yada olumsuz düşüncelerinizi alt kısımdan yorum olarak bana ulaştırabilirseniz çok sevinirim, iyi bloglamalar..

0 yorum:

Copyright © 2013 - 2014 Tekno Hour. Blogger tarafından desteklenmektedir.