PointBlank TR Hile 09.01.2014 Şahin Hack v10.1 - Yeni Sürüm Uçma Hızlı Ateş..


PointBlank TR Hile 09.01.2014 Şahin Hack v10.1 + Videolu Uçma Hızlı Ateş..
Ocak


Bugun oyuna yeni yama geldi ve hilelerin bir kısmı fix olmustu ve oyun kapanmaya başlamıştı şahinhack2 de hilesini güncellemiş durumda 


Yani  bu hileyi kullanabileceksiniz oyundan atmadan Hile dosyaları güncellenmiştir Aşağıdan indirebilirsiniz aynı şekilde birde yeni videolu anlatım eklenicektir mevcut videonun altına

~~~~ HİLE GÜNCELLENDİ 09.01.2014 ~~~~


Merhaba arkadaşlar sahinhack2 menşeili hileleri hepimiz bayıldık

 bol bol kullandık bugun sizlere yeni sürümü tanıtmanın heycanıyla başlıyorum 

konuya şahinhack v10 sizlerle olucak Aşağıda konuyu detaylandırcağız özellikler videolu anlatım yazılı anlatım injectörler ekliyeceğiz

Sizde oyun içincen bu hileyle ilgili videolu anlatımlar gönderebilirsiniz bizlere

YAZILI ANLATIM 

Aşağıdan indirmiş oldugunuz klösördeki 

Sahin Hack v10.dll dosyasını Sisteminize uygun injectör ile oyununuza injecte ediniz

Daha sonra oyuna girdiğinizde lobide hiledeki özellikleri aktif ediniz

Maç zamanında kısayol tuşlarıyla hileyi çalıştırabilirsiniz

( Kısayol tuşları hile menüsünde yazıyor )

Elinde İnjectörü olmuyanlar için Mendes ve Perx İnjectör önerebiliriz


HİLE ÖZELLİKLERİ 

Uçma ( Havada Uçma Hilesi )

İnfo ( Karşı Takımın Canların Gösterir )

2 Ünvan 1 ve 7 ( Silah Tepme Kontrolu +4 Yaparsanız Silahınız Tepmez -Menzil +2 Bıçak- Hilesidir Yalnız Botlarda Çalışır "Mesafe Hilesi" )

God Mod ( Yalnız Botlarda Çalışıyor ) Seri EXP içindir

Respawn Bot ( Botlar Yeniden Doğuluyor ) Seri EXP içindir

No Respawn ( 100% Canlanma Süresi Kısaltma ) Ürün Gibi ama bedava

Hızlı Değişim ( Hızlı Silah Değişme Hilesidir ) Ürün Gibi ama bedava

Hızlı Ateş ( SHİFT Tuşuna basarak Ard-Ardından Ateş Tuşuna Bas )

Hayalet Çıkış (Maç Zamanı Odadan Çıkma Hilesi (Puan-Karakter-Silah ) Gitmiyor

Hayalet Çıkış Hilesiyle Bi Çok Bug Yapıla Bilir mesela (Odanın Kaptanısın, Maç Zamanı Adamları Odadan Ata Bilirsin ) 

VİDEOLU ANLATIM
   

Bugunku oyuna gelen yamadan sonra yeni video

Şahin Hack v10.1 VİDEOLU ANLATIM 





HİLE

RARPASS
www.siberyazilar.com

0 yorum:

Copyright © 2013 - 2014 Tekno Hour. Blogger tarafından desteklenmektedir.