Photoshop ile Yüzünüzdeki Sivilceleri, Akneleri Temizleyelim


Merhaba arkadaşlar bu dersimizde yüzümüzdeki sivilceleri, akneleri photoshop kullanarak nasıl temizleyebiliriz bunu öğreneceğiz. Ben bu işlem için aşağıdaki resmi kullanacağım sizde resme buradan ulaşabilirsiniz.
 sirin bebek
İlk yapmamız gereken kullanacağımız aracı seçmek olacak.Bunun için healing brush tool’u kullanıyoruz. Aslında yüzdeki sivilceleri, akneleri, yaraları temizlemek için farklı yöntemler var.Ancak bu yöntem en basit ve etkili olduğu için şimdilik bu yöntemi sizlerle paylaşmak istedim, ileriki derslerimizde daha farklı yöntemleride sizlerle paylaşacağım.
step1
Şimdi düzeltmek istediğimiz yaranın yada sivilcenin yakınlarında bir noktaya gelelim. Burada yapılan işlem yaraları yakınlardaki o dokuya benzer bir doku ile kapatmak.Bu işlemi yaparken üzerinde çalıştığınız dokunun renk uyumuna özen gösterirseniz başarılı bir düzeltme yaparsınız.
Alt tuşuna basıp yaraya yada sivilceye yakın bölgeye bir kez sol tık yapalım.Böylece o bölgeyi seçmiş olduk yani oradaki dokuyu kullanarak yarayı kapatabiliriz artık. Şimdi yaranın üzerine gelip sol tıklayarak tüm yarayı kapatabiliriz ve böylece yarayı kapatmış olacağız.
step2
Ben burada bebeğimizin ağzının yakınındaki yarayı size anlattığım şekilde düzelttim.Örnek amaçlı resmi koydum.Kırmızı okun olduğu yerde + işaretini görebilirsiniz.Orası benim yarayı kapatmak için Alt’ a basarak işaretlediğim nokta siz yine o bölgeye yakın bir yeri seçerek aynı işlemi yapabilirsiniz. Eğer işleminizin güzel gözükmesini photoshop ile oynandığının belli olmamasını istiyorsanız mesela dudak üzerinde bir yeri düzeltirken yine dudaktan bir doku alın yada yanak üzerinde çalışırken yanaktan doku alın.Bu resimdeki örnekte dikkat ederseniz dudağa pek değdirmeden işlemi gerçekleştirdim çünkü eğer dudağıda çizersem orada görüntü bozulacaktır ve istenmeyen bir görüntü olacaktır.
temiz
Böylece şirin bebeğimizin yüzünü temizlemiş oluyoruz. Herkese iyi çalışmalar arkadaşlar.. Bizleri takip etmeye devam edin..

0 yorum:

Copyright © 2013 - 2014 Tekno Hour. Blogger tarafından desteklenmektedir.