Android Pil Ömrünü Nasıl Uzatabilirim?


Merhaba arkadaşlar.
Bütün Android kullanıcıların en büyük derdi olan batarya konusunu ele alıcam bugün. Benim eskiden dayansa dayansa en fazla yarım gün dayanıyordu şarjım, fakat bir kaç işlem yaptıktan sonra daha uzun süreli dayanmaya başladıgını gördüm. Öncelikle telefon üzerinden yapılmasını tavsiye ettigim ayarlar;
  • Kullandıgınız uygulamaları işiniz bittikten sonra görev yöneticisinden sonlandırmalısınız.
  • Parlaklık; telefonun parlaklığını biraz kısarak bataryayı daha uzun ve sağlıklı kullanabilirsiniz.
  • 3G bağlantı en çok şarj götüren şeydir. Mümkünse hep 2G kullanmalısınız. Android telefonunuzun ayarlar > kablosuz ayarlar > mobil veri > 2G seçeneği bulunmaktadır, düzenleyebilirsiniz.
Sizlere bir android uygulaması olan Battery Doctor(Pil Koruyucu)’yu anlatıcam. Bütün dünya çapında 150 milyondan daha fazla kullanılan Android ve IOS işletim sistemleri için kullanılan bir uygulamadır. Bu uygulama telefonunuzu 3 adımdan oluşan bir şekilde şarj etmektedir. Bu adımlar; Hız, Devamlı, Yavaş şarj olarak adlandırılmaktadır.
1. Adım Hız;
Hız modunu şarj ederken telefonunuzdaki gereksiz uygulamalar kaldırılmaktadır, ayrıca telefonunuzu normalden daha hızlı bir şekilde şarj etmektedir. Lütfen bu uygulamadı bütün adımlar tamamlandıktan sonra telefonunuzu şarjdan çıkartınız.
2. Adım Devamlı;
Hız adımını geçtikten sonra telefonunuzu normal bir şekilde şarj eden bu uygulama daha verimli ve işlevsel olarak bu adımı yapmaktadır. Telefon sağlığı bakımından Devamlı adımı en önemli adımlardan bir tanesidir.
3. adım Yavaş Şarj;
Yavaş şarj adımı ise en önemlisidir. Telefonunuzu öncelikle hızlı bir şekilde daha sonra devamlı normal bir şekilde şarj ettikten sonra batarya seviyeniz %100 görünmektedir. Yalnızca görünmektedir bunu unutmamalısınız. Yavaş şarj işlemi bataryanız %100 olduktan sonra devreye girer pil ömrünüzü ciddi derece arttırabilmek için elektrik gücü çok az bir şekilde şarj eder.
Tüm evreler bittikten sonra telefonunuzun şarjının gerçekten çok fazla uzadıgını göreceksiniz emin olun. Anlattıklarını beğendim ben bu uygulamayı nerden indirebilirim diyorsanız Google Play Store’den Battery Doctor diye aratarak indirebilirsiniz. Yada  Buradan  indirebilirsiniz.
android batarya ömrü uzatma Android Pil Ömrünü Nasıl Uzatabilirim?

0 yorum:

Copyright © 2013 - 2014 Tekno Hour. Blogger tarafından desteklenmektedir.